Stopover Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu Stopover Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu

Stopover Singapore

Door: eriknynke

Blijf op de hoogte en volg Erik & Nynke

22 Januari 2012 | Singapore, Singapore

Reisverslag

Dag een.
Na een vlucht die sneller leek te gaan dan verwacht komen we na 12 uur aan in Singapore. Door de erg aardige crew en super verzorging krijg je geen tijd je te vervelen, beste vliegmaatschappij waar we ooit me hebben gevlogen, Singapore airlines dus.
Heerlijk weidse luchthaven met een  prettige sfeer. Omdat mijn paspoort geen zes maanden meer geldig is kunnen we niet door de douane, maar dat is hier geen straf. We hebben het ambasader transithotel opgezocht en voor acht uur een kamer geboekt. Na twee uur rondlopen, tshirt, wijn en parfum kopen kunnen we heerlijk gestrekt. Een verkwikkende slaap, voor ons nog echt de nacht, hier is het echter gewoon overdag. Nog ca twee uur dan vliegen we door en hebben dan ca dertienuur tussenstop gehad. Op dit moment tijdens een lekker ontbijt bij starbucks dit verslag aan het schrijven.

We kijken erg uit naar onze belevenissen in Nz!

• 22 Januari 2012 - 18:18

Marielle:

Hey Nynke en Erik,

Een hele fijne vakantie toegewenst.

Groetjes Marielle

• 22 Januari 2012 - 20:13

Marianne:

Hoi, net jullie eerste verslagje gelezen.Over 5 kwartier gaan jullie landen in NZ.Gek idee.Wens jullie een zachte landing en een fijn begin van de vakantie. XXX

• 23 Januari 2012 - 18:18

Marjolein:

Ben benieuwd naar jullie verhalen over NZ. Zuig alles maar weer goed op! grtz!!

• 23 Januari 2012 - 18:42

Marianne:

Hoi.Heb vandaag al zeker 5 keer gekeken of jullie veilig aangekomen zijn.Dit wordt echt te erg.Ga er maar van uit dat geen bericht goed bericht is en kijk morgen of overmorgen(als ik dat kan volhouden) wel weer.XXX.

• 24 Januari 2012 - 08:44

Janny:

Als jullie dit lezen zijn jullie in Nw Z. aangekomen! Een heel geweldige tijd toegewenst.

Groetjes,
    Janny

• 24 Januari 2012 - 10:24

Lies:

Lieve pama,

Fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen (even voor Marianne ze zijn veilig aangekomen in N-Z :)) Het is er nu 20 graden maar er komt een warmtefront aan met pieken tot 30 graden. Echt zomer inclusief muggen ;).

Hier gaat alles goed, heb medicijnen gekregen om een beginnende longontsteking tegen te gaan, ze kon het nog niet horen maar er zat wel weer iets dus aan de pufjes :)... maar gelukkig wel op tijd erbij! Met Avelynn gaat het ook super, behalve dat ze wakker wordt van mijn gehoest 's nachts en dan denkt dat het dag is en vrolijk ligt te kleppen in bed... We hebben een ontzettend mooi poppenwiegje gevonden op mp maar toen we hem op gingen halen kwamen we erachter dat hij iets groter was dan verwacht ;) haha ze past er met gemak zelf in :P maar nog steeds heel mooi!

Love u! Kusjes van Avelynn en Joachim (en Arend ;)) Liefs Lies

• 24 Januari 2012 - 11:33

Lex En Joke:

We hebben jullie sms-je ontvangen,
    groet,
    LEX

• 24 Januari 2012 - 13:48

Axel:

Wat leuk dat iedereen hier zo actief is, haha! Zelfs opa!

• 24 Januari 2012 - 19:10

Marianne:

Hoor dat jullie goed zijn aangekomen (dankjewel Lisette), dat is mooi.Hoop dat het goed weer blijft en dat die waterige toestanden op de campings jullie bespaard blijven. XXX

• 25 Januari 2012 - 08:23

Liz:

Lieve allemaal,

Het lukt me niet om in te loggen dus maar even zo. Bericht van pap en mam ze staan nu op een camping zonder Internet hebben gisteren een hele hoge berg beklommen. Ze zijn nu in Waterhill het is daar prachtig!

Liefs

• 25 Januari 2012 - 12:33

Kitty En Joop:

Begrijp dat jullie nu in een internetloze zone zitten.
    Heb Riki en Gerrit ingelicht over jullie bezoek aan Lida.
    Zij, en ook wij, zijn uiteraard benieuwd naar het verslag, maar we houden de site in de gaten!
    Weet dat velen jullie volgen!
    Al een goeie muggenspray gevonden?

Veel plezier nog,
    Liefs,