Dag 16, 6 februari - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu Dag 16, 6 februari - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu

Dag 16, 6 februari

Door: Nynke

Blijf op de hoogte en volg Erik & Nynke

06 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Dag 16

Vanmorgen om 9uur vertrokken naar Reefton. Vis die sh6 rijden we vlak voor Hokitika als een grote zeemeeuw tegen ons voorraam aanvliegt en onze voorruit in splinters uiteen spat. We bellen gelijk AA service, de nz anwb. Omdat we niet meer hard kunnen rijden gaan we stoppen in Greymouth en gaan daar op de camping staan. Afwachten hoe lang het duurt voordat we een nieuwe ruit krijgen. Vandaag is het whaitingiday, een natiomale feestdag waardoor alle service stilligt. We hebben tony, onze verhuurde van de auto gmaild en hij mailt het volgende terug:

Wow, the seagull was unwell after that I'm guessing!!? Unfortunately, I   can't really  do anything about the AA. It's a public holiday and it's the West Coast, things move slowly there. Please keep the bill  for me to reimburse you.
Let me know if they are unreasonably slow.

Regards,

S middags krijg ik een telefoontje van AA dat ik morgen teruggebeld word door Glenn. Dus afwachten of we morgen verder kunnen.

We staan prachtig hier, aan het stand dus echt een straf is het niet. Jullie horen morgen meer.

• 06 Februari 2012 - 09:19

Myrthe:

Wow, dat was wel even schrikken, of niet? Geen glassplinters op jullie gekregen?

Weekend was erg gezellig! Ik en Axel zijn aangevallen door Floris, maar dat kwam doordat Axel de katten helemaal gek had gemaakt (naar ze blazen enzo)... We hebben Axel nog nooit zo horen gillen :)
    Gelukkig alleen een paar schrammen.

Love u!

• 06 Februari 2012 - 19:49

Lies:

Zo he wat een barst wel schrikken maar ook wel heel tof!!! Mooi verhaal om aan de kleinkinderen te vertellen :D:D!!! Veel plezier!

• 06 Februari 2012 - 20:21

Marianne:

Hoi, zag net de foto van jullie voorruit op FB, dus gauw even WBJ gelezen.Het zal wel schrikken geweest zijn, maar het had slechter af kunnen lopen.De verplichte stopplaats ziet er tenminste niet slecht uit. XXX

• 06 Februari 2012 - 20:32

Kitty En Joop:

Echt zielig voor die vogel! Maar elk nadeel hep se voordeel dus nu wel weer een mooi plekkie!
    sjiek hoor zo'n heliflight en indrukwekkend.
    Nynke je bedrijf is bezig met griezelige zaken. Vestia heeft 2,5 miljard € problemen en vijf collegacorporaties w.o. Portaal gaan die ws. overnemen. Je kunt ook nooit even weg!
    Maar...don't worry, be happy!

Lvu