Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu

Lake Tekapo

Door: Nynke

Blijf op de hoogte en volg Erik & Nynke

18 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Hoe bewolkt het gisteren was hoe helder en warm is het vandaag. We rijden via Oxford en Geraldine naar Tekapo, het ijsblauwe meer naast Pukaki Lake waar achter de Mount Cook hoog optornd.

We zijn in Ofxord nog even naar Lida geweest, de vriendin van Gerrit en Rikie. Gewoon even op visite. Ze was verrast en we moesten de groeten doen aan Gerrit en Rikie!
Vanuit Oxford hebben we de prachtige inland sienic route gereden. Adembenemend mooi! Op dit moment zitten we in dertig graden aan de oever van het ijs blauwe meer met echt geweldig uitzicht.
Beetje internetten, boekje lezen en verder zijn we al aan het doen wat we willen: genieten van de mooie plekken van nz.
Morgen rijden we door naar de basiccamp van Mount Cook. Proberen we weer een mooie wandeling naar de gletsjer te maken. Hopen dat het net zo mooi weer is als vandaag, dan beloofd dat een prachtig uitzicht op de Mt Cook.

• 18 Februari 2013 - 10:16

Kitty's En Joop:

Goedenavond!

Als ik het goed uitreken is het nu kwart over tien in de avond bij jullie.
    Leuk dat jullie bij Lida zijn geweest. Gerrit en Rikie vroegen er al naar. Als jullie terug zijn hoor ik het wel uitgebreider.
    Ook nu weer een indrukwekkende reis met bijna dichterlijke verslagen, erg leuk, we genieten mee!
    Liefs, Kitty en Joop

• 18 Februari 2013 - 13:37

Marjolein:

Fantastisch om jullie verslagen weer te lezen. Hoop dat jullie de gelegenheid krijgen om te aurora australis te zien. Dat zou even mooi zijn. Kijk voor de voorspelling op spaceweather.com, daar staat aan de linkerkant een kaartje op met de verwachting, ook voor t zuidelijk halfrond, NZ.
    Misschien ontmoeten jullie Martjan en Rozemarijn, vrienden van Karsten, Martjan speelde op ons feest gitaar wel. Ze rijden in een camper met Bob Marley erop op Noordereiland.....
    Have fun! Marjolein