Dag 5 - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Erik & Nynke - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Nynke

Blijf op de hoogte en volg Erik & Nynke

26 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Cromwell

dag 5
Na een prachtige rit door desolaat berglandschap komen we in Cromwell aan. Eerst een i-site, de vvv, bezoeken om informatie te krijgen voor onze eerst echte 4wd tour Nevis crossing route. Een route van 30 km die minimaal 2 uur tijd neemt door het hoogland van Otago. De dame van de i-site raadt ons gelijk een leuke camping aan nadat we de route hebben gereden. Omdat Cromwell tussen 2 bergketens in ligt en er van beide kanten een onweerbui aan lijkt te komen boeken we een cabin bij het top10 holidaypark. Een juiste keuze zo blijk anderhalf uur later, het stortregent op dit moment en het onweert. Wij zitten lekker droog in de cabin, verglijkbaar met de Zweedse Stuga. Laden alle computers en cameras weer op, wassen de kleren en slapen vanacht op een echt bed zonder door de tent te worden omarmd. Toch ook wel even lekker....

We hebben hier ook internet dus we hebben alvast wat foto's geblogd.

Tot de volgende connectie dan maar weer!

• 26 Januari 2012 - 16:20

Vul Hier Je Naam In.:

Heeeee, bedankt voor je greetze-card, of hoe dat ding mag heten. Toch leuk op de dag dat je jarig bent een originele kaart uit Nieuw Zeeland te ontvangen. Ja, ik vond hem origineel! We houden jullie goed in de gaten en wensen jullie behouden vaart en tzt veilige thuiskomst.
    PA

• 26 Januari 2012 - 16:51

Stefan:

In een koud, nat en winderig NL is het fijn om te lezen dat NZ ook flink afzien is...
    Alleen jammer dat de foto's toch een wat ander beeld opleveren (maar dat blauw is vast gephotoshopt). Dus zit ik toch wel een beetje jaloers jullie ervaringen in de eerste week te lezen. Veel plezier en blijf vooral leuke verhalen en foto's plaatsen.

• 26 Januari 2012 - 16:56

Ben:

Jaja, Regen en 20 graden. Wij gaan hier komend weekend naar de -5 graden. Klinkt als een interessante rit.

• 27 Januari 2012 - 15:07

Leo & Corlene:

Leuk om je foto's te bekijken. De natuur is prachtig om te zien.

Het is wel een raar idee dat jullie met de nu een halve dag op ons voor liggen.
    Kan je me de beursberichten doorsturen? dan kan ik m'n voordeel ermee doen.

Het is wel stil hier in huis hoor, nu Leonie er niet is.
    We hoeven ook 's-avonds niet op haar te wachten en kunnen gaan slapen wanneer we zelf willen.
    Een voordeel is wel dat er nu geen paardenstro meer in de badkamer ligt.

We zullen regelmatig naar jullie updates kijken.
    Veel plezier!!